تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز سرنوشت‌ساز برای پلنگ جویبار

ساعت: 12:01 منتشر شده در مورخ: 1395/12/12 شناسه خبر: 1052777

رضا یزدانی کشتی‌گیر مازندرانی که در تمرینات آماده‌سازی قبل از المپیک ریو دچار مصدومیت شده بود، پس از کش و قوس‌های فراوان امروز در آلمان زیر تیغ جراحان می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جویباران، رضا یزدانی کشتی‌گیر مازندرانی که در تمرینات آماده‌سازی قبل از المپیک ریو دچار مصدومیت از نوع پارگی آشیل پای راست شده بود، پس از گذشت هشت ماه از مصدومیت امروز در آلمان مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.


وی که با همان وضعیت مصدومیت تمریناتش را برای حضور در المپیک ریو ادامه داد و در ریو کشتی گرفت، به دلیل تأخیر افتادن در روند درمانی، آسیب‌دیدگی او حادتر شده و گفته می‌شود فاصله بین رگ‌های پاره شده آشیل پای او به بیش از پنج سانتی‌متر هم رسیده که این کار را برای جراحی بسیار دشوار می‌کند.

اما پس گذشت 6 ماه از المپیک و با مشورت پزشکان به خصوص کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تصمیم بر اعزام یزدانی به آلمان و مداوای او در شهر کلن گرفته شد و از این رو یزدانی یک هفته پیش به آلمان سفر کرد و پس از معاینات پزشکی، تصمیم بر عمل جراحی او در روز پنجشنبه 12 اسفندماه گرفته شده است.

این عمل برای یزدانی بسیار حیاتی محسوب می‌شود زیرا بازگشت او به میادین به رضایت پزشکان و نظر آنها پس از جراحی بستگی دارد.

به گفته پزشکان، پس از عمل جراحی پای مداوا شده یزدانی می‌بایست به مدت دو هفته در گچ بوده و پس از باز کردن گچ به مدت سه ماه در آتل مخصوص محافظت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز سرنوشت‌ساز برای پلنگ جویبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..