تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر پاک سه شهید گمنام در بزمان ایرانشهر تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش ایرنا مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بخش بزمان ایرانشهر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با در آغوش گرفتن سه شهید نام آشنای هشت سال دفاع مقدس با دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
شهدای گمنام با ورود به شهر بزمان مورد استقبال گرم و صمیمی هزاران نفر از مردم شهر و روستاهای اطراف، شماری از مسئولان و اقشار مختلف مردم از جمله خانواده معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفتند.
مردم در طول مسیر عبور کاروان شهدای گمنام بی صبرانه منتظر بودند تا تابوت حامل پیکر مطهر آنان را زیارت و گل باران کنند.
این آیین با حضور گسترده و کم نظیر مردم ولایی شیعه و سنی بخش بزمان اعم از زن و مردم، کودک و نوجوان به ویژه قشر جوان برگزار شد.
به گزارش ایرنا تا امروز در مجموع پنج شهید گمنام در شهر ایرانشهر، 2 شهید گمنام در دانشگاه ولایت ایرانشهر و چهار شهید گمنام در شهر بزمان و سه شهید گمنام در بخش بمپور شهرستان ایرانشهر خاکسپاری شده اند.
شهرستان ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر پاک سه شهید گمنام در بزمان ایرانشهر تشییع و خاکسپاری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..