تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه زمستانی «هندسه محاسباتی» در دانشگاه امیرکبیر

علی محدث خراسانی دبير نهمين مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی دانشگاه صنعتی اميركبير در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اين مدرسه در واقع يک ترم كوتاه تحصيلي 10 روزه است كه سه نفر از استادان خارجي و تعداد زيادي استاد ايراني به آموزش مطالب مقدماتي و پيشرفته و جديدترين مباحث روز هندسه محاسباتي خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: نهمين مدرسه زمستاني هندسه محاسباتي از روز يكشنبه، هشتم اسفندماه در محل دانشكده رياضي و علوم كامپيوتر دانشگاه صنعتي اميركبير گشايش يافته است كه در سه روز اول، استادان مطرح رشته هندسه محاسباتي از دانشگاه هاي صنعتي اميركبير، صنعتي شريف، الزهرا (س)، خوارزمي، يزد و زنجان، مطالب مقدماتي هندسه محاسباتي را ارائه كردند.

دبیر نهمین مدرسه زمستانی بیان کرد: از 11 اسفندماه تا روز نهايي مدرسه زمستاني (16 اسفندماه)، آموزش مطالب پيشرفته توسط استادان خارجي آغاز شده است و "مایک بوخین" (Maike Buchin) از دانشگاه روهر آلمان، "جف اریکسون" (Jeff Erickson) از دانشگاه ایلینویز آمریکا، "ماتیاس کورمن" (Matias Korman) از دانشگاه توهوکو ژاپن مدرسان خارجي اين دوره هستند.

محدث خراسانی افزود: تعدادي از دانشجويان ايراني و كشورهاي خارجي همچون عراق و آلمان و شماري از اعضاي هيات علمي دانشگاه هاي كشور براي حضور در اين رويداد آموزشي ثبت نام كرده اند و در جريان جديدترين مطالب هندسه مقدماتي قرار می‌گیرند.

وي یادآور شد: آموزش ها و فعاليت هاي اين مدرسه زمستاني دو بخش دارد كه در نوبت صبح، مطالب درسي توسط استادان ارائه مي شود و در نوبت بعد از ظهر شركت كنندگان با تشكيل گروه هاي مختلف، هر يك پس از انتخاب يك موضوع مشخص، مسائل مربوطه را به صورت گروهي بررسي و حل مي كنند كه نتايج آن به صورت مقاله، تدوين و در مجلات معتبر علمي منتشر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه زمستانی «هندسه محاسباتی» در دانشگاه امیرکبیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..