تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز بی شرمانه این مرد به دختر بچه در رودخانه

تجاوز بی شرمانه این مرد به دختر بچه در رودخانه

تجاوز بی شرمانه این مرد به دختر بچه در رودخانه 

مردی که دختر بچه ای را ربوده بود او را به سمت رودخانه ای برد و سپس به طور بسیار وحشیانه ای او را مورد تجاوز جنسی قرار داد. مرد جوان پس از ربودن دخترک 15 ماهه سناریوی شیطانی اش را به اجرا رساند و برای رد گم کنی پیکر نیمه جان دخترک را در رودخانه غرق کرد.
تجاوز بی شرمانه این مرد به دختر بچه در رودخانه

این جنایت Crime هولناک که سال گذشته رخ داد، «کیله پارکر» 23 ساله، دخترک را ازخانه‌شان در «ایندیانا»ی امریکا ربود و جسد دخترک را در رودخانه‌ای حوالی خانه‌شان انداخت.عامل این جنایت شیطانی که پس از ردیابی‌های ویژه پلیسی دستگیرشده بود دراعتراف‌هایش گفت: آن‌ روز در فرصتی مناسب دخترک 15 ماهه را از خانه‌شان ربوده و پس از تجاوز، پیکر نیمه جانش را به رودخانه انداختم.

به گزارش پارس ناز  قاضی Judge پرونده پس از ابلاغ حکم این شیطان Evil صفت به 60 سال زندان Prison از مستشارش خواست هر چه سریعتر او را از اتاقش بیرون ببرند.گاهی اوقات جنون جنسی می تواند افراد را کاملا دیوانه کند به طوری که حتی نوزادان نیز مورد تجاوزهای جنسی متعدد قرار می گیرند.

مطالب مرتبط :

عکس های رابطه جنسی استاد و دختر دانشجو در چین

تجاوز جوان 19 ساله به دختر دانشجو در خانه مجردی

پخش فیلم رابطه جنسی خانم معلم همزمان با 4 دانش آموز

تجاوز جنسی همزمان دو مرد به دختر دانشجو در پراید

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز بی شرمانه این مرد به دختر بچه در رودخانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..