تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافرت در بارداری، بهترین وسیله چیه؟

هفته نهم بارداری دومم هستم، آیا می تونم مسافرت برم؟ با چه وسیله ای بهتره؟

سوال:

باسلام و خسته نباشید. من هفته نهم بارداری دومم هستم پسر اولم سه ساله است وسزارین شدم. هفته چهار و پنج لکه قهوه ای دیدم که قطع شد البته شیاف سیکلوژست به تجویز پزشکم مصرف میکنم که رو به قطع. سوالم اینه که آیا بغل کردن پسرم برایم مشکل ایجاد میکنه؟! و آیا میتونم مسافرت برم ؟! با چه وسیله ای بهتره؟! ممنون از وجودتون. 

جواب:

بغل کردن در حالت ایستاده یا بلند کردن از زمین  اشکال دارد. می توانید روی پایتان بنشانید. یا بنشینید و بغل کنید. 

مسافرت در صورت خونریزی اشکال دارد. ولی اگر لازم است با پزشکتان مشورت کنید. اگر جاده ناهموار باشد یا شتابهای ماشین کنترل شدنی نیست یا حمل بار لازم است بهتر است اجتناب کنید. به هر حال نظر نهایی را از پزشکتان که در جریان تان است بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافرت در بارداری، بهترین وسیله چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..