تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت لکه بینی در زنان، احتمال حاملگی؟

یه کم لکه بینی دارم آیا می خواهم مریض بشم یا می تونه مشکوک به بارداری باشه؟

سوال:

باعرض سلام و خسته نباشید اگر به خاطر داشته باشید مدت پیش ازتون برای خوردن قرص ال دی سوال کردم من هشت ساله ازدواج کردم و بچه هم نمیخوایم تا به حال قرص ال دی طولانی مصرف نکردم روز سوم مریضی قبلیم شروع به خوردن ال دی کردم و جلوگیری هم نداشتیم تا اینکه به علت کلاس شنا قطع نکردم وحدود 28 روزه که میخورم بعضی مواقع زیر دلم درد میکرد امروز یه کم ترس تو استخر داشتم که یه کم لکه بینی دارم ایا میخواهم مریض بشم یا میتونه مشکوک باشه پس اگر مریضی هست چرا با اینکه قرص میخوردم مریض شدم راهنماییم کنید ممنونم.

جواب:

دوست عزیز. سوال قبلی را بخاطر ندارم. ولی حتما برای شما توضیح دادم که ماه اول استفاده از ال دی باید همراه با یک روش جلوگیری دیگر باشد و از ماه دوم بتنهایی جلوگیری میکند. برای درد زیر دل باید معاینه شوید تا اگر عفونتی هست برطرف شود. ابتدا یک آزمایش خون برای اطمینان از باردار نبودن بدهید و اگر منفی بود کپسول مفنامیک اسید هر 8 ساعت بخورید تا لکه بینی قطع شود و در صورت تمایل قرص را ادامه دهید. ولی بدانید که اینگونه مصرف از بارداری جلوگیری نمی کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت لکه بینی در زنان، احتمال حاملگی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..