تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه آیت الله حائری میبد آرام گرفت

گروه فرهنگی: پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس بر روی دستان مردم تشییع و در جوار مسجد دانشگاه آیت الله حائری میبد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، صبح روز گذشته پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس با حضور پرشور و کم نظیرمردم ولایی و شهید پرور، مسئولان و دانشجویان شهرستان میبد تشییع و در پردیس شهدا دانشگاه آیت الله حائری میبد آرام گرفت.
مردم ولایتمدار میبد از محل سپاه قدیم شهرستان، شهید گمنام را بر فراز دستان خویش با شعارهای دینی و انقلابی و مداحی تا معراج شهدا شهرستان واقع در میدان شهرداری تشییع و سپس تا میدان حوزه و دانشگاه مشایعت نمودند و اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آیت الله حائری میبد که از ساعت ها قبل منتظر ورود شهید گمنام به دانشگاه خود بودند به استقبال پیکر شهید آمده و پیکر این شهید بر دستان دانشجویان تا میدان استاد، تشییع و در آنجا توسط حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد اقامه نماز شد.
در نهایت پیکر این شهید گمنام 25 ساله که در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسیده بود با قرائت پیام آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه در معراج شهداء دانشگاه آیت الله حائری میبد به خاک سپرده شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه آیت الله حائری میبد آرام گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..