تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پریزما از راه اندازی بخش Styles Store برای دانلود فیلترهای رایگان خبر داد

اپلیکیشن محبوب پریزما به تازگی و با انتشار یک به روز رسانی ضمن افزودن یک ابزار اختصاصی برای ساخت فیلتر، فروشگاهی هم برای دانلود فیلترهای جدید به نام Styles Store در پلتفرم خود راه اندازی کرده است.

پریزما برای ارائه این خدمات جدید هیچ گونه هزینه ای از کاربران دریافت نمی کند تا همچنان پایگاه کاربری خود را حفظ کرده و آن را گسترش بدهد. اضافه شدن ابزار ساخت فیلتر و فروشگاه هم اقدامی در راستای جلب رضایت کاربران بوده، چرا که به گفته تیم پریزما کاربران بیش از سایر قابلیت ها خواستار اضافه شدن این دو مورد به اپلیکیشن محبوب شان بوده اند.

ابزار ساخت فیلتر به کاربران اجازه می دهد تا عکسی را بارگذاری کرده و از استایل و ساختار آن برای اعمال روی تصاویر دیگر استفاده نمایند. البته این قابلیت فعلا در انحصار نسخه دسکتاپ پریزما بوده و هم اکنون در مرحله بتاست. به گفته تیم پریزما، بارگذاری یک عکس و تبدیل آن به فیلتر ممکن است حدود یک ساعت زمان ببرد. به گفته تسترهای بتای اپلیکیشن زمان این انتظار طولانی تر هم بوده، بنابراین تا زمانی که برای عرضه رسمی و عمومی آماده شود احتمالا باید مدت زیادی منتظر بمانیم.

اما Styles Store بخشی است که از همین حالا به طور کامل راه اندازی شده و در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است. با مراجعه به این بخش می توانید فیلترهای مورد پسندتان را دانلود و هر زمان که دوست داشتید روی تصاویرتان اعمال کنید.

پریزما در حال حاضر بیش از دو میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، اما با این وجود توسعه دهندگانش هرگز ارائه قابلیت های جدید را متوقف نکرده و قصد دارند که طی ماه های آینده به روز رسانی های بیشتری را برای محصول پرطرفدار خود عرضه نمایند. نسخه جدید پریزما برای اندروید را می توانید همین حالا از گوگل پلی دریافت کنید.

در دیجیاتو بخوانید:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پریزما از راه اندازی بخش Styles Store برای دانلود فیلترهای رایگان خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..