تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپالتی: رم در بازی برگشت جبران می‌کند

سرمربی رم منتظر بازگشت تیمش در دربی دور برگشت پایتخت ایتالیاست.

 به گزارش کاپ، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل لاتزیو در دور رفت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا ابراز امیدواری کرد گرگ‌های پایتخت در بازی برگشت به فینال برسند.

 او گفت: باید روند تیم در چند بازی آینده را زیر نظر بگیرم تا ببینیم بازیکنان چقدر مشتاق بازی و موفقیت هستند. شکست در دربی سخت است اما ما می‌توانیم در بازی برگشت جبران کنیم. لاتزیو بنا بر ذات بازی‌اش در دور برگشت هم رقابتی مبتنی بر ضد حمله را تدارک می‌بیند و ما باید بهتر بازی کنیم. خوب شروع کردیم، با این حال باید بهتر توپ را کنترل می‌کردیم.لاتزیو خیلی خوب به دفاع و ضد حمله پرداخت.ما مدام توپ از دست می‌دادیم و در ارسال پاس بخصوص در 30 دقیقه آخر دقت نداشتیم. ناینگولان بازی بدی انجام نداد. حالا این بازی را فراموش می‌کنیم و به بازی بعدی مقابل ناپولی فکر می‌کنیم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپالتی: رم در بازی برگشت جبران می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..