تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود 10 پله‌ای نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی/ شهسواری 2 رتبه سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جدیدترین رنکینگ منتشر شده از سوی ITTF نوشاد عالمیان به عنوان بهترین پینگ‌پنگ‌باز ایرانی با 2204 امتیاز و 10 پله صعود در رده 71 جهان قرار گرفته است.

پس از عالمیان، برادرش نیما با 1984 امتیاز و یک رتبه سقوط، جایگاه 133 را در اختیار دارد و افشین نوروزی نیز با 1708 امتیاز و یک پله سقوط در در رده 225 ایستاده است.

در بخش بانوان، ندا شهسواری با 1737 امتیاز و و دو پله سقوط در رده 248 ایستاده و مریم صامت با 6 پله سقوط رتبه 334 را در اختیار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود 10 پله‌ای نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی/ شهسواری 2 رتبه سقوط کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..