تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر ۳ شهید گمنام در قصرشیرین تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیش از ظهر امروز پنجشنبه پیکر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان قصرشیرین تشییع و در محل پارک شاهد این شهرستان به خاک سپرده شد.

پیکر این شهدا  - که ۴ نفر بودند-  به تازگی و در تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیدا شد و یک تن از آنان روز گذشته در محل قرارگاه منطقه ای نجف در غرب کشور تشییع و به خاک سپرده شد.

همچنین شامگاه سه‌شنبه گذشته نیز طی مراسماتی تحت عنوان «شبی با شهدا» مردم با پیکر این شهدای گمنام وداع کردند.

این ۳ شهید والامقام که ۲۸، ۱۶ و ۲۸ سال سن داشتند به ترتیب در مناطق عملیاتی جزیره مجنون(عملیات خیبر)، منطقه شرهانی(عملیات محرم) و منطقه ام الرصاص(عملیات کربلای ۴) به مقام شهادت نائل آمدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر ۳ شهید گمنام در قصرشیرین تشییع و به خاک سپرده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..