تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قم سوگوار پاره تن رسول خدا(ص)+تصاویر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در سالروز شهادت دردانه رسول مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)یکپارچه سیاه پوش و عزاداراست.

بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) مملو از ارادتمندانی است که در قالب دسته های زنجیرزنی و سینه زنی در غم شهادت یاس نبوی بر سر و سینه می زنند.

مجالس عزاداری و سوگواری در مسجد مقدس جمکران،بقاع متبرکه مساجد و تکایای شهر برپا است و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت برای مظلومیت امیر المومنین حضرت علی (ع) و غربت یتیمان فاطمه زهرا (س) سوگواری و مدیحه سرایی می کنند.

تصاویر زیر تنها گوشه ای از عشق و ارادت به خاندان عمت و طهارت را نشان می دهد.

قم سوگوار پاره تن رسول الله(س)+تصاویر  قم سوگوار پاره تن رسول الله(س)+تصاویر  قم سوگوار پاره تن رسول الله(س)+تصاویر  قم سوگوار پاره تن رسول الله(س)+تصاویر  قم سوگوار پاره تن رسول الله(س)+تصاویر  قم سوگوار پاره تن رسول الله(س)+تصاویر  قم سوگوار پاره تن رسول الله(س)+تصاویر 

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قم سوگوار پاره تن رسول خدا(ص)+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..