تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتوبوس ایدز در شهر سردشت مستقر شد

ساعت: 09:16 منتشر شده در مورخ: 1395/12/12 شناسه خبر: 1052759

مسول بیماریهای مرکز بهداشت سردشت گفت: در راستای مراقبت بیماری، اتوبوس ایدز در شهر سردشت مستقر شد و از 66 نفر تست ایدز به عمل آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "محمد امین زاده" در گفتگو با بُلفَت اظهار کرد: اتوبوس ایدز برای دومین بار جهت مشاوره و تست رایگان در فلکه سینما جنب پارک شهر سردشت مستقر شد.

مسول بیماریهای مرکز بهداشت افزود: در این توقف 2 ساعته تعداد 150 نفر از شهروندان توسط کارشناس مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهرستانمورد مشاوره قرار گرفتند.

وی بیان کرد: از این تعداد 66 نفر که جزو گروه های در معرض خطر بودند تست سریع ایدز از آنها به عمل آمد که 5 نفر خانم و 61 نفر آقا بودند و خوشبختانه طبق تست های به عمل آمده گزارش همگی آنها منفی بود.

امین زاده گفت: این اتوبوس با همت مرکز بهداشت ارومیه و معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سازماندهی شده است.

بر اساس گزارش بُلفَت، اتوبوس مشاوره رایگان ایدز با شعار اتوبوس سلامت و ایدز و با هدف پیشگیری از بیماری و انجام مشاوره آموزش در سردشت حاضر شد و تست رایگان برای شهروندان متقاضی انجام داد.

در 30 بهمن امسال نیز برای بار اول اتوبوس ایدز در فلکه سینما جنب پارک شهر سردشت مستقر شد که در این برنامه 113 نفر پذیرش شدند که از این تعداد 107 نفر آقا و 6 نفر خانم بودند در این آزمایش ها خوشبختانه هیچگونه مورد مشکوکی یافت نشد و همه این افراد سالم بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتوبوس ایدز در شهر سردشت مستقر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..