تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای عادل که نخواست مخاطبانش را از دست بدهد

کد خبر: ۴۹۰۱۰۰

۲۶۴۱  بازدید

انتخاب جلال حسینی به عنوان بازیکن سال مخاطبان 90 یعنی علایق رنگی بیش از هر چیز در رای های فوتبالی موثر است!

خبرآنلاین: انتخاب جلال حسینی به عنوان بازیکن سال مخاطبان 90 یعنی علایق رنگی بیش از هر چیز در رای های فوتبالی موثر است!

سيد جلال حسيني و انتخاب به عنوان بهترين بازيكن سال فوتبال ايران. دوشنبه شب سؤال پيامكي برنامه نود انتخاب بهترين بازيكن سال فوتبال ايران بود و مثل هميشه گزينه‌هايي در بين نفرات انتخاب شده قرار داشتند كه شايد حق‌شان نبود و رأي آوردند! در اينكه سيد جلال حسيني يكي از بهترين بازيكن‌هاي اين فصل ليگ ايران است شكي وجود ندارد. نظمي كه او به خط دفاعي پرسپوليسي‌ها داده و خلا‌ئي كه در زمان محروميت و مصدوميتش احساس مي‌شود، مشهود است اما بايد بدون هيچ‌گونه جانب‌داري قبول كرد كه در اين برهه زماني سيد بهترين بازيكن ايران نيست. در سالي كه سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد، عليرضا جهانبخش و حتي كريم انصاري‌فرد درخشش خيره‌كننده‌اي داشته‌اند انتخاب سيد جلال مي‌تواند فقط يك دليل داشته باشد، تعداد زياد هواداران پرسپوليس!

اشتباه نخست را خود عادل انجام داد. او كه بارها سعي كرده به مخاطبانش القا كند به سؤال‌هايي اين‌چنيني فارغ از تعصبات رنگي رأي بدهند چرا خودش با علم به اينكه سيد جلال در بين گزينه‌هاي فوق بهترين نبوده باز هم نام اين بازيكن را در فهرست سؤال پيامكي‌‌اش قرار داد؟ اصلاً اميد ابراهيمي امسال يكي از بهترين‌هاي استقلال بوده است اما واقعاً او با نگاهي كارشناسانه در بين گزينه‌ها قرار گرفته است؟ محمد ايرانپوريان چطور؟ بازيكن خوب و با اخلاق تراكتورسازان هم اين فصل عملكرد خوبي داشته است اما اگر در يك طرف كفه ترازو انصاف را قرار بدهيم نام هيچ‌كدام از اين بازيكنان نبايد در نظرسنجي فوق در كفه ديگر قرار بگيرد.

عادل براي اينكه مخاطبانش را از دست ندهد و تعداد پيامك‌هاي ارسالي‌‌اش از رنج هميشگي نود پايين‌تر نرود بازيكناني از تيم‌هاي پرطرفدار را در بين گزينه‌هايش قرار داد تا هواداران پرسپوليس، استقلال و تراكتورسازي در مسابقه پيامكي برنامه نود مشاركت داشته باشند. بايد به عادل گفت كه اين‌بار هم هيچ‌كسي فارغ از تعصبات رنگي براي برنامه نود پيامك نزد و هواداران پرسپوليس براي اينكه نشان بدهند همچنان بي‌شمارند در رقابت با رقيب سنتي‌شان سيد جلال حسيني را بهترين بازيكن ايران كردند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای عادل که نخواست مخاطبانش را از دست بدهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..