تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد سرمربی الوحده به داوری بازی پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز،

خاویر آگیره، سرمربی تیم الوحده امارات درباره شکست خانگی در بازی هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت: من مسئول این شکست هستم اما سزاوار این نتیجه نبودیم. پس از به ثمر رساندن گل دوم 2 شانس بسیار خوب هم داشتیم اما در نهایت شکست خوردیم.

آگیره ادامه داد: نتیجه در چنین دیدارهایی به جزئیات کوچکی بستگی دارند و تیم پرسپولیس در دقایق پایانی روی عدم تمرکز الوحده به گل پیروزی رسید.

سرمربی مکزیکی تیم الوحده امارات سپس با انتقاد از داور سنگاپوری پرداخت و گفت: فکر می‌کنم داور با بازیکنان پرسپولیس سخاوتمند بود و در بسیاری از خطاهای عمدی که توسط آنها انجام می‌شد، هیچ هشداری نداد. بازیکنان پرسپولیس مرتکب 30 خطا بدون دریافت هرگونه تصمیم هشدارآمیز داور سنگاپوری شدند. در دقایق پایانی بازی خطای بیرانوند روی تیغالی مستحق کارت قرمز بود و او باید از زمین اخراج می‌شد اما نمی‌دانم در ذهن داور چه گذشته است که به کارت زرد اکتفا کرد.

دیدار تیم‌های الوحده امارات و پرسپولیس تهران سه‌شنبه گذشته با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ خاتمه یافت. پرسپولیس با این پیروزی خارج از خانه 4 امتیازی شد و پس از الهلال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. تیم پرسپولیس در هفته سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا 24 اسفند ماه سال جاری میهمان الریان قطر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد سرمربی الوحده به داوری بازی پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..