تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمار نیروهای داعش در عراق و سوریه اعلام شد

استفان تاونسند، فرماندۀ ائتلاف بین المللی به هبری آمریکا، اعلام کرد که شمار عناصر داعش در سوریه وعراق بین 12 تا 15 هزار نفر است.

به گزارش «شیعه نیوز»، گزارش تاونسند از شمار نیروهای داعش در عراق و سوریه در حالی منتشر شده است که نیروهای عراقی اکتوبر گذشته با حمایت ائتلاف بین المللی عملیات باز پس گیری شهر موصل از چنگ داعش را آغاز کردند.

پس از آزادی کامل شرق موصل، در نیمۀ فوریۀ سال جاری میلادی نیز حیدر العبادی آغاز مرحلۀ دوم عملیات را برای باز پس گیری بخش غربی شهر آغاز کردند.

در حال حاضر ارتش عراق پیشروی خود را در غرب موصل ادامه می دهد و برخی مناطق و مراکز مهم از جمله فرودگاه بین المللی موصل را به تصرف خود در آورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمار نیروهای داعش در عراق و سوریه اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..