تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مهاجمان ناشناس به مسجدی در هلند

پایگاه اینترنتی دیلی صباح نوشت مهاجمان ناشناس یکشنبه گذشته به مسجدی در شهر کامپن هلند یورش بردند.

به گزارش «شیعه نیوز»، مصطفی توزان، سخنگوی مسجدالنبی در هلند گفت مهاجمان پنجره های این مسجد را که در ورودی ساختمان قرار داشت شکستند و دیوارهای بیرونی ساختمان را تخریب کردند.
 
توزان گفت: «یکشنبه صبح همسایگان مسجد با ما تماس گرفتند و گفتند ابتدا صداهای غیرمعمول به گوش رسید و سپس صدای خرد شدن شیشه ها شنیده شد. هیچ سنگ یا شیء مشابهی در مسجد یافت نشد اما پنجره ها شکسته شده بودند و مشخص بود شکستن شیشه ها با ضربه اتفاق افتاده بود.»
 
بر اساس این گزارش انجمن محلی مسجد شکایتی را بر ضد مهاجمان ناشناس تنظیم کرده است.
 
شمار حمله به مساجد و مجامع ترکیه ای در اروپا در چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است. انگیزه چنین حملاتی بیشتر به افراط گرایی راست گرایان و یا سازمان های تروریستی همچون پ ک ک نسبت داده می شود.
 
چندین کشور اروپایی شاهد بالا گرفتن اسلام هراسی و احساسات ضد مهاجرتی بوده اند و این احساسات به ویژه پس از موج بی سابقه پناهجویان به اروپا که بیشتر آنان سوری هایی هستند که از جنگ و خشونت فرار می کنند شدت بیشتری یافته است.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مهاجمان ناشناس به مسجدی در هلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..