تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت فاطمی همچون قیام حضرت مهدی(عج) بر پایه احیای ولایت و عدالت است

عضو مجلس خبرگان گفت: حرکت فاطمی حرکت در مسیر احیای ولایت، تحقق عدالت و ستیز و افشاگری نسبت به جریان نفاق است.

حرکت فاطمی همچون قیام حضرت مهدی(عج) بر پایه احیای ولایت و عدالت است

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: حرکت فاطمی حرکت در مسیر احیای ولایت، تحقق عدالت و ستیز و افشاگری نسبت به جریان نفاق است.

وی افزود: این سه ویژگی از ویژگی های قیام مهدویت نیز هست؛ یعنی احیای ولایت، گسترش عدالت و افشای چهره نفاق از خصوصیات حرکت فاطمی و قیام حضرت مهدی (عج) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:  نکته حائز اهمیت در این موضوع بصیرت فاطمی است. بصیرت افزایی و جایگاه حضرت صدیقه کبری (س) موضوعی بسیار مهم است و آیات فراوانی هم در حق ایشان نازل شده و خود رسول الله(ص) نیز به فضیلت ویژه بانوی مطهر و پاک تصریح می کنند.

آیت الله کعبی با بیان اینکه قیام حضرت مهدی(عج) هم بر اساس بصیرت افزایی و مبارزه با آشوب های دوران فتنه است بیان داشت: عبور از امواج فتن با کشتی نجات مهدوی اتفاق می افتد و حضرت زهرا (سلام الله علیها) نیز موج های فتنه ها را در هم شکست.

عضو جاعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه فضائل مهدوی در آیات و روایات وجود دارد و فضائل حضزت زهرا نیز مشخص است اظهار داشت: حضرت مهدی (عج) فرزند حضرت فاطمه و خاتم الاوصیاست و از این بابت دین رسول الله را بر پایه نهضت علوی و سیره فاطمی در آخر الزمان احیا می کند و عدل و صلح و امنیت فراگیر را بر پایه دین حضرت محمد(ص) و خط امام علی و صدیقه کبری (علیهما السلام) جهان گیر خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت فاطمی همچون قیام حضرت مهدی(عج) بر پایه احیای ولایت و عدالت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..