تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمسخر بازیکن ذوب آهن از سوی روزنامه سعودی +عکس

تیم فوتبال ذوب آهن ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

صراط: تیم فوتبال ذوب آهن ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

روزنامه عربستانی بعد از دیدار ذوب آهن برابر الاهلی بازیکن ذوب‌آهن ایران را به خاطر حرکتی که انجام داده، به باد تمسخر گرفت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الریاضیه، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک به پایان رسید.

تمسخر بازیکن ذوب آهن از سوی روزنامه سعودی +عکس

محمدرضا حسینی، بازیکن ذوب آهن بعد از پایان بازی پارچه سیاهی را از زیر شورت ورزشی‌اش بیرون می‌کشد. این صحنه را دوربین‌های حاضر در ورزشگاه شکار کرده‌اند و باعث شد تا یک سایت سعودی بازیکن ذوب آهن را به خاطر این حرکتش به باد تمخسر بگیرد.

روزنامه الریاضیه در شماره روز پنج‌شنبه خود در این باره نوشت: "پارچه سیاه و شکست". این روزنامه ادامه داده است: بعضی از رفتارهای پیش پا افتاده که با عقل سازگاری ندارد، در فوتبال وجود دارد. تا جایی که بازیکن ذوب آهن پارچه سیاهی را در بازی همراه خود داشته، در پایان بازی از زیر لباسش خارج می‌کند، به نظر می‌رسد این پارچه سیاه به خاطر اعتقادی است که او دارد و یا شاید هم برای سحر و جادو و هر چیز دیگری همراه خود داشته است.

ذوب آهن اصفهان با وجود این که بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در نهایت با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست داد. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا این که عمر سومه با یک ضربه آزاد دیدنی دروازه‌ مظاهری را باز کرد تا ذوب آهن با وجود شایستگی بازنده این دیدار باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمسخر بازیکن ذوب آهن از سوی روزنامه سعودی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..