تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه بمباران مواضع مخالفان سوری را تکذیب کرد

وزارت دفاع روسیه اتهام‌های مطرح شده از سوی ائتلاف آمریکایی در خصوص بمباران مواضع برخی از گروه‌های مخالف سوری را تکذیب کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

 وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده‌های روسی یا سوری هیچ کدام اقدام به بمباران شهر منبج سوریه نکرده‌اند.

این در حالی است که پیش از این، ائتلاف تحت رهبری آمریکا مدعی شده بود که جنگنده‌های روسی اقدام به بمباران مواضع گروه‌های مخالف سوری که قائل به آتش‌بس بوده‌اند، کرده‌اند.

ژنرال استفن تاونسندف فرمانده نیروهای آمریکایی در ائتلاف ضد داعش اعلام کرد، روسیه به طور اشتباهی نیروهای سوری هم‌پیمان آمریکا را در نزدیکی شهر الباب در شمال سوریه بمباران کرده است.

تاونسند افزود: جنگنده‌های روسی و سوری شهرک‌های تحت تسلط  مخالفان سوری مورد حمایت ائتلاف را بمباران کردند.

وی افزود: تعدادی جنگنده‌های روسی و سوری برخی روستاها را به زعم اینکه داعش بر آنها تسلط دارد، بمباران کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، پیش از این مقام‌های دفاعی روسیه با همتایان آمریکایی خود در رابطه با جلوگیری از چنین رویدادهایی تعامل داشته‌اند که در جریان این تعاملات طرف آمریکایی درباره عملیات‌های هوایی روسیه و سوریه ابراز نگرانی کرده است.

روسیه اعلام کرد: بر اساس اطلاعات ثبت شده هیچ حمله هوایی از سوی جنگنده‌های روسی و سوری در مناطقی که با طرف آمریکایی مورد توافق قرار گرفته، انجام نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه بمباران مواضع مخالفان سوری را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..