تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزش باد شدید در ایلام

هم‌اکنون باد شدید سطح استان ایلام را فراگرفته است.

آفتاب‌‌نیوز : «مجتبی میهن» مسئول پیش‌بینی هواشناسی ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامانه بارشی از امروز پنجشنبه ‌فعالیت خود را وزش باد شدید در ایلامدر آسمان نقاط مختلف استان آغاز می‌کند، این سامانه همراه با بارش‌های خفیف و معمولی است و از روز جمعه با بارش‌های پراکنده به‌تدریج از میزان فعالیت آن کاسته می‌شود‌.

وی افزود: این سیستم به خاطر گرم بودن هوا، خود را به شکل بارش باران نشان می‌دهد ولی پدیده جوی قالب واصلی در این مدت وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نقاط مختلف استان است‌.

میهن‌پرست ‌خاطرنشان کرد: همچنین از عصر شنبه تا یکشنبه هفته آینده نیز یک سامانه جدید بارشی وارد آسمان این استان می‌شود و هوای مناطق مختلف را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد‌.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی ایلام با توجه به اینکه وزش باد در مناطق مرزی و نزدیک به کشور عراق وجود دارد احتمال شکل‌گیری و ورود توده گردوغبار به آسمان این استان در روزهای ابتدایی هفته آینده دور از انتظار نیست‌.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزش باد شدید در ایلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..