تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیادشهید: مشکل بیمه حل شد

  قائم مقام بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران به هیچ عنوان نگران بحث بیمه و سلامت خودشان نباشند.

محسن انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیمه ایران به دلیل برخی مسائل مالی، طی چند روز گذشته برای ارائه خدمت به ایثارگران و خانواده های آنان دچار مشکلاتی شد .

وی با بیان اینکه اکنون هیچ مشکلی برای ارائه خدمات درمانی به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان وجود ندارد، اظهار کرد: به طور متوسط روزانه 50 هزار ایثارگربه مراکز درمانی، پلی کلینیک ها و کلینیک های سطح کشور مراجعه می کنند.

وی تصریح کرد: ایثارگران از مراکز طرف قرارداد بیمه ایران خدمت می گیرند به همین منظور تمامی خانواده های شهدا و ایثارگران از بیمه پایه و بیمه تکمیلی بهره مند هستند.

انصاری ادامه داد: آنچه که اتفاق افتاد اختلافی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بیمه ایران بود که با همکاری وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشکل برطرف شد.

وی با بیان اینکه این مشکل مربوط به بنیاد شهید نبود بلکه مشکل تامین اعتبار بود،‌اضافه کرد:بیمه ایران براساس آمارها، بابت خدماتی که ارائه داده است یک هزار و 200 میلیارد تومان طلب داشته است که می بایست این رقم توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پرداخت شود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه رئیس جمهوری نیز برای حل این مشکل وارد عمل شد و اکنون به طور کامل این مشکل برطرف شده است و در مجموع باید اعلام کنم که ایثارگران نباید نگران بحث بیمه و سلامت خودشان باشند.

به گزارش ایرنا، قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران از دی ماه امسال از سوی بیمه ایران به مدت یکسال منعقد شده است.

براساس آمار بنیادشهید، در زمان حاضر آمار جانبازان زیر 25 درصد 331 هزار و 555 تن، جانبازان 25 درصد و بالاتر 233 هزار و 267 تن، جانبازان 50 تا 69 درصد 25 هزار و 481 و جانبازان بالای 70 درصد حدود 9 هزار و 688 است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند.

همچنین شمار آزادگان 42 هزار و 971 تن، تعداد شهدای کشور 224 هزار و 655 تن و حدود 52 هزار و 392 پدر شهید و 109 هزار و 431 مادر شهید در قید حیات بسر می برند.

شمار همسران شهدا نیز 63 هزار و 209 تن، تعداد فرزندان پسر شهدا، 88 هزار و 206 تن و شمار فرزندان دختر هم 87 هزار و 691 تن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیادشهید: مشکل بیمه حل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..