تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده داعش از گاز سمی/پیشروی های جدید در غرب و شمال غرب موصل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، منابع عراقی اعلام کردند: نیروهای لشگر نهم ارتش عراق با پشتیبانی حشد الشعبی عراق به عملیات پاکسازی زندان بادوش از لوث داعش ادامه می دهند.

این نبرد در شمال غرب موصل انجام می شود.

در همین حال منابع عراقی از حملات داعش با گازهای سمی در ناحیه بادوش پس از پیشروی نیروهای عراقی و حشد شعبی در ناحیه خبر دادند.

به گفته منابع عراقی داعشی ها با موشک هایی که حامل گازهای سمی است ناحیه بادوش را هدف قرار دادند اما نیروهای عراقی مناطقی که این موشکها از آنجا شلیک شده را زیر آتش گرفتند.

عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات نینوا می آییم اعلام کرد: نیروهای مبارزه با تروریسم واحدهای مسکونی را در منطقه المامون در کرانه راست موصل از لوث داعش آزاد کردند و به محله المنصور رسیدند.

از سوی دیگر  جاسم محمد الجاف وزیر مهاجرت عراق از فرار ۲۶ هزار نفر از غرب موصل در ۱۰ روز گذشته خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده داعش از گاز سمی/پیشروی های جدید در غرب و شمال غرب موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..