تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰هزار قطعه جوجه رنگی بدون هویت در بوئین زهرا معدوم شد

ساعت: 09:14 منتشر شده در مورخ: 1395/12/12 شناسه خبر: 1052733

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: 10 هزار قطعه جوجه رنگی که بدون مجوز دامپزشکی وارد یکی از روستاهای شهرستان بوئین زهرا شده بود معدوم گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر مهدی مهرزاده رییس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد:در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های طیور از جمله آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سطح منطقه هرگونه نقل و انتقال طیور باید با مجوز بهداشتی دامپزشکی انجام شود.

وی افزود: با هدف پیشگیری از خطرات بالقوه شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ، ۱۰ هزار قطعه جوجه رنگی که بدون مجوز دامپزشکی وارد یکی از روستاهای شهرستان بوئین زهرا شده بود معدوم گردید.

مهرزاده ابراز کرد: بلافاصله پس از تائید موضوع و اخذ دستور مقام قضایی؛ معدوم سازی محموله مذکور به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری‌هایی نظیر آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و جلوگیری از آلودگی فارم‌های شهرستان به این بیماری صورت گرفت.

این مسوول در پایان با اشاره به ممنوعیت نقل و انتقال ، پرورش و فروش جوجه رنگی به دلیل مخاطرات بهداشتی در مقطع کنونی از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از پرورش غیر مجاز این دسته از پرندگان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اطلاع اداره دامپزشکی برسانند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰هزار قطعه جوجه رنگی بدون هویت در بوئین زهرا معدوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..