تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزانه یک میلیارد ساعت ویدئو در یوتیوب دیده می‌شود

یوتیوب اعلام کرد که بیش از یک میلیارد ساعت ویدئو هر روز در این وبسایت محبوب مشاهده می‌شود. این شرکت در یک پست در وبلاگ خود چنین نوشت:

«بگذارید این مسئله را خوب در نظر بگیریم. اگر بخواهید بنشینید و ویدئوهای یوتیوب را به‌مدت یک میلیارد ساعت ببینید، 100000 ساله می‌شوید! 100000 سال پیش، نیکانمان مشغول ساخت ابزارهای سنگی و مهاجرت از آفریقا بودند و ماموت‌ها در زمین پرسه می‌زدند. اگر 100000 ساعت با سرعت نور سفر کنید، می‌توانید از یک سوی کهکشان راه شیری به سوی مخالف بروید. و اگر 100000 ساعت در یوتیوب جستجو کنید، یک آهنگ محشگر گروه KISS را خواهید یافت.»

البته با توجه به میزان ویدئوهای موجود در یوتیوب و افرادی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، این مسئله نباید چندان تعجب‌آور باشد. علی‌رغم این دست‌آورد فوق‌العاده، به نظر می‌رسد که یوتیوب اخیرا با برخی از تولیدکنندگان ویدئو دچار مشکل شده است.

تغییرات مختلفی که یوتیوب اخیرا به‌وجود آورد، موجب نارضایتی بعضی از مشهورترین تولیدکنندگان ویدئو شده است، اما این طور که به نظر می‌رسد یوتیوب همچنان بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزانه یک میلیارد ساعت ویدئو در یوتیوب دیده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..