تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آخرین راند مسابقات دو دیفرانسیل قهرمانی کشور در بابلسر

علی یگانگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این مسابقات روز جمعه 13 اسفند در دو کلاس مردان و زنان در پارکینگ نهم بلوار ساحلی بابلسر برگزار می شود.
وی گفت که هماهنگی لازم برای برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی کشور با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر و هیات اتومبیلرانی و موتوسواری استان در محل اداره ورزش و جوانان بابلسر برگزار و مقدمات آن نیز فراهم شده است.
رئیس هیات اتومبیلرانی و موتوسواری مازندران اضافه کرد: با توجه به برگزاری آخرین مرحله راند مسابقات دودیفرانسیل قهرمانی کشور درسال جاری است، پیش بینی می شود، همه مدعیان وراننده های برتر از استان های مختلف در بابلسر شرکت کنند.
یگانگی گفت : به نفرات برتر در هر کلاس جوایزی اهداء خواهد شد.
وی به قابلیت های بالای مازندران در رشته ورزشی موتورسواری واتوموبیلرانی اشاره کرد و اینکه علاقه مندان زیادی از استان دراین رشته به صورت حرفه ای کار می کنند.
مازندران در سال جاری مسابقات چند جانبه و نیز موتورسواری کشور را در استان برگزار کرده بود.
این استان در سال های گذشته نیز مسابقات بین المللی اتومبیلرانی را با حضور کشورهای مطرح اروپایی و آسیایی میزبانی کر.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آخرین راند مسابقات دو دیفرانسیل قهرمانی کشور در بابلسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..