تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیره حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای زندگی اسلامی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مریم بیدخام در آئین سوگواری شهادت حضرت فاطمه مرضیه (س) افزود : این بانوی بزرگوار نمونه یک انسان کامل و الگویی تمام عیار برای بانوان ایران اسلامی و زنان مسلمان جهان است.

وی افزود : حضرت زهرا (س) شخصیتی کامل و فراتر از جنسیت،قومیت و زمان و مکان است و هر انسان با تاسی به رفتار و منش الهی ایشان، می تواند به فضایل اخلاقی فراوانی دست پیدا کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اضافه کرد : زنان باید با الگو قرار دادن شخصیت هایی همچون حضرت زهرا(س) برای بر عهده گرفتن عرصه های مختلف در جامعه آمادگی داشته باشند.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیره حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای زندگی اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..