تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده های شهدای مدافع حرم از حضور در مراسم تجلیل اجتناب کردند

مراسم تجلیل از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، که از سوی استانداری مازندران تدارک دیده شد، بدون اعلام نام ریس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این مراسم، اقدام به دعوت خانواده ها کردند، اما عده ای از خانواده های شهدا با اطلاع یافتن از حضور این شخصیت دولت، از حضور خود منصرف شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد مظفری در گفت‌وگویی اظهار داشت: محمد باقر نوبخت صبح امروز پنجشنبه سفری دو روزه به مازندران خواهد داشت.

وی افزود: آغازگر برنامه‌های سفر نوبخت به مازندران حضور در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم استان در مجتمع رفاهی شهید بهشتی خزرآباد ساری است.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران با اشاره به برگزاری شورای اداری استان در ساری با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، تصریح کرد: حضور در برنامه فاطمیه مرکز استان از برنامه‌های احتمالی نوبخت در استان است.

مظفری با بیان اینکه سخنگوی دولت همچنین یک پروژه حوزه راهسازی استان را افتتاح خواهد کرد، افزود: افتتاح پروژه روگذر نکا و حضور در مراسم هفته منابع طبیعی در غارهوتو بهشهر از برنامه‌های دیگر نوبخت در استان است.

به گزارش بسیج مازندران، براساس اخبار موثق دریافتی، مراسم تجلیل از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، که از سوی استانداری مازندران تدارک دیده شد،  بدون اعلام نام  ریس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این مراسم، اقدام به دعوت خانواده ها کردند، اما عده ای از خانواده های شهدا با اطلاع یافتن از حضور این شخصیت دولت، از حضور  خود منصرف شدند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده های شهدای مدافع حرم از حضور در مراسم تجلیل اجتناب کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..