تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالن «هفت هنر» سينما آزادی به كانون پرورش فكری رسید

سالن "هفت هنر" سينما آزادی با توجه به نزدیکی جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان تعلق گرفت.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- در آستانه برگزاری دهمين جشنواره بين المللی پويانمايی تهران كه از تاريخ ١٥الی ١٩ اسفند ماه در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برگزار می‌شود مركز مطالعات تلويزيون و انيميشن حوزه هنری سالن "هفت هنر" در سينما آزادی را بصورت اختصاصي برای نمايش انيميشن‌های جشنواره دوسالانه در اختيار اين كانون قرار داده است.

«آقای سفری» سالن «هفت هنر» سينما آزادی به كانون پرورش فكری رسید 

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در پنج روز برگزاری اين جشنواره در سينما آزادی ميزبان علاقه مندان به پويانمايي است .

علاقه مندان مي‌توانند برای حضور در اين جشنواره به گيشه سينما آزادی مراجعه كنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالن «هفت هنر» سينما آزادی به كانون پرورش فكری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..