تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه با ۹ میلیون خودرو صفرکیلومتر سوار شویم؟

اقتصادی>خودرو؛

چگونه با ۹ میلیون خودرو صفرکیلومتر سوار شویم؟

برای خرید این خودرو فقط کافی است مبلغ پیش پرداخت 9 میلیون و 100 هزار تومان واریز کرده و خودروی صفر کیلومتر خود را تحویل بگیرید.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، شرکت مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی را برای محصولات خود ارائه کرده است.

یکی از خودروهایی که می توان با پرداخت مبلغ مناسب  آن خریداری و به صورت فوری تحویل گرفت خودروی MVM 315 است. برای خرید این خودرو فقط کافی است مبلغ پیش پرداخت 9 میلیون و 100 هزار تومان واریز کرده و خودرو صفر کیلومتر خود را تحویل بگیرید.

پرداخت اقساط این خودرو به صورت یک فقره چک 3 ماهه بدون بهره به مبلغ  9میلیون و 100 هزار تومان و مابقی آن به صورت 6  تا 36 ماهه بسته به نوع انتخاب مشتری خواهد بود.این خودروها در 2 تیپ متفاوت ارائه می شود.

تابناک

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه با ۹ میلیون خودرو صفرکیلومتر سوار شویم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..