تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود کنگره آمریکا به پرونده تبانی احتمالی نزدیکان ترامپ با روسیه

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وی در این خصوص گفت: نمایندگان اقلیت و اکثریت کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان به توافقی مکتوب برای تحقیق و تفحص درباره اتهام وارد شده مبنی بر تبانی روسیه و اعضای کارزار انتخاباتی ترامپ دست یافتند.
نشریه نیویورک تایمز اخیرا در گزارشی مدعی ارتباط پیوسته نزدیکان ترامپ با عوامل اطلاعاتی روسیه در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری شده بود.
این رسانه به نقل از مقام های آگاه نوشته بود که اطلاعات تماس ها و مکالمات شنود شده تنها بخشی از روند تحقیقات اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در پرونده ارتباطات بین ترامپ و روسیه و عوامل پشت پرده هک نهادهای وابسته به حزب دمکرات بوده است.
ترامپ اما به تازگی در واکنش به تقویت گفتمان ضد روسی در عرصه سیاسی آمریکا این مسئله را حاصل تلاش دمکرات ها و رسانه ها برای «سرپوش نهادن» بر شکست انتخاباتی دانسته بود.
شبس ** 9386 **3404**مترجم : مهران معینی جم**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود کنگره آمریکا به پرونده تبانی احتمالی نزدیکان ترامپ با روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..