تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکیزه‌ترین رودخانه جهان

کد خبر: ۴۸۹۷۹۱

۷۸  بازدید

رودخانه تورن که در شمال سوئد و فنلاند قرار دارد به عنوان پاکیزه‌ترین رودخانه جهان نام‌گذاری شده است.

وبسایت ساعت 24: رودخانه تورن در شمال سوئد و فنلاند واقع شده است. حدود نیمی از رودخانه بخشی از مرز بین دو کشور است. این رودخانه خروشان که مستقیماً از یخ‌های قطبی سرچشمه می‌گیرد پاکیزه‌ترین رودخانه جهان است.

رودخانه تورن منبعی غنی از ماهیان آزاد همراه با طبیعتی بی‌نظیر از چشم‌اندازهای شمالی است.

رودخانه تورن به شدت توسط مردم سوئد و فنلاند محافظت می‌شود و با وجود اینکه از نزدیک شهرهای بزرگی چون کرونا در شمال سوئد می‌گذرد اما همواره بر پاکیزه نگه داشتن آن اهتمام می‌شود.

در زیر تصاویری از این رودخانه را مشاهده می‌کنید که در فصل‌های متفاوت و ساعت‌های گوناگونی تهیه شده است.

پاکیزه‌ترین رودخانه جهان  پاکیزه‌ترین رودخانه جهان  پاکیزه‌ترین رودخانه جهان  پاکیزه‌ترین رودخانه جهان  پاکیزه‌ترین رودخانه جهان  پاکیزه‌ترین رودخانه جهان  پاکیزه‌ترین رودخانه جهان  پاکیزه‌ترین رودخانه جهان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکیزه‌ترین رودخانه جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..