تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساکنان مناطق محروم اردبیل از 454 هزار نفرساعت آموزش مهارتی برخوردار شدند

محمد پورقلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس آمارهای ثبت شده در 9 ماهه نخست امسال بیش از 5 میلیون و 577 نفر ساعت آموزهای فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف در مراکز شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار شده و گروه‌های مختلف اعم از فعالان در بخش صنعت، کشاورزی، پادگان‌ها، نیروهای شاغل در ادارات، اصناف، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و برخی گروههای دیگر از این آموزشها بهره‌مند شده‌اند.

وی آموزش نیروی کار ماهر و متخصص و نیز افزایش مهارت شاغلان در بخش‌های مختلف را از اولویت برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در همین راستا بیش از 3 میلیون نفر ساعت آموزش در 200 آموزشگاه ازاد فنی و حرفه‌ای و نیز مراکزدولتی، صنایع، سیار و طرح نوین استاد شاگردی ارائه شده است.

پورقلی با اشاره به نقش موسسات و مراکز آزاد فنی و حرفه‌ای در ارائه آموزشهای فنی و مهارتی گفت: در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی‌سازی و واگذاری تصدی‌گری دولتی به بخش خصوصی در 9 ماهه امسال بیش از یک میلیون و 877 هزار نفرساعت توسط موسسات کار‌آموزی آزاد در سطح استان آموزش مهارتی ارائه شده است و 9 هزار و 285 نفر از این آموزشها بهر‌مند شده‌اند.

وی از ارائه بیش از 79 هزار و 705 نفر ساعت آموزش فنی و مهارتی در زندانهای استان خبر داد و افزود: 12 هزار و 319 نفر ساعت آموزش در بخش استاد شاگردی و 73 هزار و 70  نفر ساعت در بخش صنایع و بنگاههای اقتصادی استان نیز در این مدت آموزش ارائه شده است تا بتوانیم در راستای تربیت نیروی کار ماهر گامهای موثری برداریم.

وی تصریح کرد: 944 زندانی در استان در راستای ایجاد اشتغال بعد از آزادی از زندان و جلوگیری از بازگشت مجدد آنها به زندان‌ها از بیش از 202 هزار و 307 نفرساعت آموزش مهارتی بهره‌مند شدند و نیز 454 هزار و 953  نفر ساعت آموزش در مناطق محروم و روستاهای استان آموزشهای فنی و حرفه‌ای ارائه شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساکنان مناطق محروم اردبیل از 454 هزار نفرساعت آموزش مهارتی برخوردار شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..