تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




70 باند قاچاق مواد مخدر در استان همدان شناسایی و منهدم شد

سرهنگ هادی قزوینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: با توجه به اشراف اطلاعاتی موجود و همراهی مردم، صبح امروز یک باند قاچاق مواد مخدر در همدان شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: در این عملیات سه نفر دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شده‌ و تا این لحظه 50 کیلوگرم مواد مخدر از آنها کشف شده‌ است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان عنوان کرد: امسال با طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی گسترده موفق به کشف پنجهزار و 800 کیوگرم از انواع مواد مخدر و پیش‌سازها شدیم که نسبت به سال 92 رشدی 300 درصدی داشته‌ است همچنین در این روند بیش از 70 باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده‌اند.

وی تصریح کرد: امسال میزان کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان طی سه دهه گذشته رکورد داشته و در30 سال اخیر سابقه نداشته که در یکسال این میزان مواد مخدر کشف شود و این نشان از عمق فعالیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دارد.

قزوینه با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر استان نسبت به سال گذشته 38 درصد رشد داشته‌ است، گفت: 9 هزار و 665 عملیات در سطح استان شکل گرفته و هشت هزار و 314 نفر حمل‌کننده و توزیع‌کننده و خرده فروش مواد مخدر را با همین رویکرد دستگیر کرده‌ایم و با نظارت مستمری که بر این افراد داریم ورود دوباره آنها به این چرخه را دچار مشکل کرده‌ایم در واقع حاشیه امن برای خرده فروشان از بین رفته‌ است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «70 باند قاچاق مواد مخدر در استان همدان شناسایی و منهدم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..