تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه حملات هوایی به نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که هیچ یک از جنگنده های روس یا سوریه حملاتی را به مواضع ائتلاف مورد حمایت آمریکا در شمال سوریه انجام نداده اند.

وزارت دفاع سوریه با اعلام این مطلب، در بیانیه ای اعلام کرد که هماهنگی بین فرماندهی نیروی هوایی روسیه در پایگاه حمیمیم و نیروی هوایی آمریکا در زمینه مقابله با داعش در سوریه ادامه دارد.

لازم به ذکر است که یک فرمانده ارشد آمریکایی مدعی شده بود که جنگنده‌ های روسیه به اشتباه نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه را هدف قرار دادند؛ اما پس از اطلاع، حملات خود را متوقف کرده اند.

ژنرال «استفن تَونسند» اعلام کرد که نیروهای روسیه روز چهارشنبه به اشتباه مواضع نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه را در نزدیکی شهر «منبج» مورد هدف قرار داده اند.

«استفن تَونسند» از فرماندهان ارشد نیروهای به اصطلاح ائتلاف مبارزه با داعش در این باره اعلام کرد: در پی این رخداد و پس از تماس فوری با مسئولین روسی، بمباران های مذکور متوقف شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه حملات هوایی به نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..