تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری عجیب حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی در مورد شبکه من و تو

حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی است که به تازگی در مصاحبه ای، افشاگری هایی عجیب در مورد شبکه من و تو عنوان کرده است. حسن اعتمادی در این مصاحبه اعلام کرده که منبع درآمد شبکه من و تو شخصی نیست بلکه دولتی است. پورتال وهاران در این مقاله مصاحبه حسن اعتمادی به همراه بیوگرافی رها اعتمادی را برای شما عزیزان تهیه کرده است.

فیلم مصاحبه حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی دانلود فیلم مصاحبه حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی

افشاگری عجیب حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی در مورد شبکه من و تو

عکس کودکی رها اعتمادی

افشاگری عجیب حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی در مورد شبکه من و تو

زندگینامه رها اعتمادی

رها اعتمادی مجری، کارگردان، تهیه‌کننده و ترانه‌سرای ایرانی است.

رها اعتمادی در ۱۳ آبان سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. بعد از شش ماه زندگی در ایران خانوادهٔ او به کشور سوئد نقل مکان کردند و تا ۱۹ سالگی ساکن آنجا بود. او برای تحصیلات دانشگاهی به آمریکا مهاجرت کرد و چهار سال در آنجا اقامت کرد. سپس به لندن مهاجرت کرد و اکنون ساکن لندن است. در دوران کودکی در رشتهٔ تنیس شروع به فعالیت کرد و در سن ۱۶ سالگی برای نخستین بار از سوی فدراسیون ورزشی برای مسابقات تنیس راهی ایران شد (فقط یک بار به ایران سفر کرده) و در مسابقه مقام سوم را کسب کرد. او هم اکنون مربیگری تنیس را در لندن دنبال می‌کند. او فارغ‌التحصیل رشته جامعه‌شناسی از یکی از دانشگاه‌های آمریکا نیز هست.

وی یکی از مجریان شبکه من و تو و از دست‌اندرکاران و تهیه‌کنندگان این شبکه نیز می‌باشد. ترانه سرایی را از سن ۱۴ سالگی آغاز کرد و از کودکی در محافل شاعرانه و ادبی شرکت داشت.

از جمله کارهای رها اعتمادی، می‌توان از آکادمی موسیقی گوگوش، گریتست هیتس (من‌وتو)، در تبعید (من‌وتو)، رضا شاه، از تهران تا قاهره، برنامه جواب، بهترین‌ها (من‌وتو)، استیج (من‌وتو) و مستند پیشوای آلمان نام برد. او هم چنین ترانه‌سرای برخی از آهنگ‌های آکادمی موسیقی گوگوش و آلبوم حجم سبز، اعجاز گوگوش نیز است. او همچین اخیراً مجری برنامهٔ استیج نیز بوده است.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری عجیب حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی در مورد شبکه من و تو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..