تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«عمر البشیر» معاونش را به عنوان نخست وزیر انتخاب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «عمر حسن البشیر» رئیس جمهور سودان «بکری حسن صالح» معاون اول خود را به عنوان نخست وزیر این کشور تعیین کرد.

در همین راستا، معاون رهبر حزب حاکم سودان اعلام کرد که البشیر معاون اول خود را به عنوان نخست وزیر که سمتی تازه تاسیس در سودان است، انتخاب کرد.

«ابراهیم محمود» معاون حزب کنگره ملی سودان در گفتگو با خبرنگاران از نشست این حزب به ریاست البشیر و تعیین صالح به عنوان نخست وزیر این کشور با حفظ سمت معاون اول رئیس جمهوری خبر داد.

وی همچنین افزود که صالح امروز پنج شنبه سوگند یاد کرده و فورا تشکیل دولت جدید را آغاز خواهد کرد.

لازم به ذکر است که بکری حسن صالح پیش از این سمت هایی از جمله وزارت کشور سودان در سال ۱۹۹۵، وزارت امور ریاست جمهوری و وزارت دفاع را برعهده داشته است. وی در سال ۲۰۱۳ به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««عمر البشیر» معاونش را به عنوان نخست وزیر انتخاب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..