تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاتزیو فاتح نبرد پایتخت نشینان

به گزارش ایرنا، بامداد پنجشنبه و در ادامه دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، لاتزیو در ورزشگاه مملو از تماشاگر المپیک شهر رم میزبان همشهری خود آ.اس رم بود و در نهایت به پیروزی دو بر صفر رسید تا در آستانه حضور در فینال قرار بگیرد.
«سرگئی میلینیکوویچ» در دقیقه 29 گل نخست لاتزیو را به ثمر رساند و در دقیقه 78 نوبت به «چیرو ایموبیله» مهاجم تیم ملی ایتالیا رسید تا دومین گلزن لاتزیو لقب بگیرد.
در نخستین دیدار دور رفت نیمه نهایی، یوونتوس در خانه خود با حساب سه بر یک از سد ناپولی گذشت.
دیدارهای دو برگشت نیز ماه آینده برگزار خواهد شد تا تکلیف دو تیم راه یافته به فینال مشخص شود.
در جام حذفی باشگاه های ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس با 11 عنوان قهرمانی موفق ترین تیم محسوب می شود و آ.اس رم با 9 قهرمانی در رتبه بعدی قرار دارد.
ورزشی**3783**3404**خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاتزیو فاتح نبرد پایتخت نشینان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..