تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن 2 پزشک انگلیسی داعشی در عراق

منابع انگلیسی روز چهارشنبه گزارش دادند که دو پزشک انگلیسی که به گروه تروریستی داعش پیوسته بودند، در جریان درگیری ها در موصل عراق کشته شده اند.

صراط: منابع انگلیسی روز چهارشنبه گزارش دادند که دو پزشک انگلیسی که به گروه تروریستی داعش پیوسته بودند، در جریان درگیری ها در موصل عراق کشته شده اند.

به گزارش ایرنا، شبکه 'بی بی سی' در گزارشی در این خصوص عنوان کرد که این دو پزشک انگلیسی به همراه شماری از دانشجویان دانشگاه خارطوم سودان، در ژوئن سال 2015 میلادی برای پیوستن به داعش به سوریه رفته بودند.

'بی بی سی' افزود: براساس اطلاعات بدست آمده 'احمد سامی قادر' ساکن لندن و 'هاشم فضل الله' ساکن 'ناتینگهام شایر ' در یکشنبه گذشته در عراق کشته شده اند. 

این شبکه خبری افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده احمد سامی قادر که در عراق برای داعش فعالیت می کرده، در حالی که تلاش داشته موصل را ترک کند به ضرب گلوله کشته شده است. 

به گفته 'بی بی سی'، هنوز مشخص نیست که فضل الله در جریان آن حادثه کشته شده است یا نه.

براساس گزارش های منتشر شده، در ژوئن سال 2015 میلادی، 9 دانشجوی پزشکی و فناوری دانشگاه خارطوم سودان با ترک این کشور، برای پیوستن به داعش راهی سوریه شدند که دو پزشک یاد شده از جمله آنها بودند.

این گزارش ها موید آن است که هفت تن از دانشجویان یاد شده شهروندان انگلیسی بودندکه حداقل چهار تن از آنها کشته شده اند. 

براساس گزارش های منتشر شده نزدیک به 900 شهروند انگلیس به گروه داعش پیوسته اند که تاکنون شماری از آنها به کشورشان بازگشته اند و برخی از آنها کشته شده اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن 2 پزشک انگلیسی داعشی در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..