تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور بعدی مذاکرات ژنو؛ 20 مارس

معاون خارجه روسیه با بیان اینکه مرحله دوم مذاکرات ژنو اواخر ماه مارس شروع خواهد شد، از موافقت معارضان با پیشنهادهای دی‌میستورا خبر داد.

به گزارش فارس، معاون وزیر امور خارجه روسیه از موافقت هیأت عالی مذاکره کننده معارضان سوریه با طرح فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه خبر داد.

گنادی گاتیلوف بعد از دیداری که با هیأت معارضان در ژنو داشت، این دیدار را سازنده عنوان کرد و گفت که شرکت کنندگان در این مذاکرات به این فهم رسیده‌اند که باید به جلو حرکت کرد.

وی به گفت‌وگوهای استفان دی‌میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه نیز اشاره کرد و افزود که هیأت عالی شرکت کننده معارضان در ژنو با طرح‌های وی در دیداری که با یکدیگر داشته‌اند، موافقت کرده است.

معاون وزیر امور خارجه روسیه به این طرح‌های ارائه شده از طرف دی‌میستورا اشاره‌ای نکرد.

گاتیلوف ادامه داد، همه طرف‌های شرکت کننده در مذاکرات ژنو 4 موافقت کرده‌اند که مسائل سیاسی به صورت منظم و عادلانه بررسی شود.

شبکه الجزیره به نقل از معاون وزیر خارجه روسیه گزارش داد، که مسکو خواهان مذاکرات مستقیم در مورد سوریه است ولی این مسئله‌‌ای است که به راحتی محقق نمی‌شود.

وی به دور بعدی مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت که مذاکرات ژنو به احتمال زیاد، 20 مارس شروع خواهد شد ولی این مسئله به مذاکرات آستانه بستگی دارد.

دی‌میستورا امروز اعلام کرد که دور سوم مذاکرات آستانه از 14 مارس در قرقیزستان آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور بعدی مذاکرات ژنو؛ 20 مارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..