تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منابع مصری: عادل الجبیر هفته آینده به مصر می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، یک منبع دیپلماتیک مطلع از تماس های مقامات ارشد عربستان با قاهره به منظور سفر «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان به مصر که احتمالا  ابتدای هفته آینده انجام خواهد شد، خبر داد.

با وجود اینکه منابع رسمی مصر سفر الجبیر را تایید نکرده اند اما منابع مطلع به الیوم السابع گفتند که عادل الجبیر در این سفر با «سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر دیدار خواهد کرد و احتمال می رود که به منظور تسلیم پیام سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر نیز دیدار نماید.

سفر الجبیر به مصر در صورت انجام نخستین سفر وی به این کشور پس از تشنج روابط دو کشور در پی توقف صادرات شرکت نفت آرامکو عربستان به مصر و رای قاهره به دو قطعنامه شورای امنیت پیرامون سوریه که خشم سعودی ها را برانگیخت بشمار می رود.

این در حالی است که تاکنون هیچ یک از مقامات عربستان و مصر نسبت به این خبر واکنش نشان نداده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منابع مصری: عادل الجبیر هفته آینده به مصر می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..