تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۵۹ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لرستان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی احمدی تبار شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان از اجرای ۶۸۱ طرح پاکسازی در مناطق مختلف استان خبر داد.

وی افزود: در راستای جمع آوری خرده فروش ها و پاکسازی مناطق بیش از ۶۸۱ طرح پاکسازی، ۱۵۹ طرح ارتقا امنیت اجتماعی و ۳۷۰ طرح کنترل محورهای مواصلاتی در استان انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: در خرم آباد ۳۶ طرح پاکسازی مناطق آلوده، ۹ طرح ارتقا امنیت اجتماعی و ۱۲ مرحله کنترل محورهای مواصلاتی اجرا شده است.

سرهنگ احمدی تبار از اجرای ۸۸ طرح پاکسازی مناطق آلوده، ۱۱ مرحله اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و ۱۶ مرحله کنترل محورهای مواصلاتی در بروجرد خبر داد و گفت: در کوهدشت نیز ۶۱ طرح پاکسازی مناطق آلوده، ۱۴ طرح ارتقا امنیت اجتماعی و ۴۵ مورد کنترل محورهای مواصلاتی اجرا شده است.

وی افزود: در ایام نوروز نیز این طرح ها اجرا می شود وبه صورت  ۲۴ ساعته برای جمع آوری معتادان با شهرداری ها و بخش های مختلف، همکاری خواهیم کرد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: در خصوص جمع آوری خرده فروشان البته به علت خلاهای قانونی و آگاهی مجرمین به قوانین، مشکلاتی وجود دارد.

سرهنگ احمدی تبار عنوان کرد: به علت آشنایی برخی خرده فروشان با قانون ممکن است حتی خرده فروشی بیشتر از ۲۵ بار در سال دستگیر شود اما به علت خلاهای قانونی و کمتر از میزان تعیین شده برای برخورد و زندانی شدن، فرد آزاد شده است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۵۹ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لرستان اجرا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..