تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت«سفرنامه من» در حالت تعلیق/جایزه‌ بین‌المللی برای «تا آمدن احمد»

پروانه مرزبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساخت«سفرنامه من» در حالت تعلیق/جایزه‌ بین‌المللی برای «تا آمدن احمد»پروانه مرزبان تهیه‌کننده سینما با اشاره به موفقیت «تا آمدن احمد» در جشنواره خارجی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:این فیلم جایزه ستاره طلایی بهترین کارگردانی و فیلم را از جشنواره نالیوود آفریقا که از مشهورترین جشنواره‌های جهانی است دریافت کرد که از طریق سفارت نیجریه آن را تحویل گرفتیم.

این تهیه‌کننده درباره آخرین وضعیت ساخت «سفرنامه من» عنوان کرد: درگیری برای ساخت «چهل کچل» و رساندن آن به دفتر جشنواره باعث شد تا بخشی از کارهای اثر «سفرنامه من» کماکان باقی بماند و نسخه نهایی آن آماده نشود.

مرزبان درخصوص آخرین وضعیت «چهل کچل» اظهار داشت:کماکان درگیر بخش جلوه‌های ویژه آن هستیم چرا که بسیار وسیع و دشوار است و حساسیت بالایی می‌طلبد.

مرزبان خاطرنشان کرد:«چهل کچل» برای نمایش در جشنواره کودک آماده می‌شود.

گفتنی است؛ در «چهل کچل» بازیگرانی چون پژمان بازغی، مریم بوبانی، رضا ناجی، سوگل طهماسبی، پرهام دلدار و مهدی مهاجری نقش‌آفرینی می‌کنند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت«سفرنامه من» در حالت تعلیق/جایزه‌ بین‌المللی برای «تا آمدن احمد»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..