تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : روش بزرگ کردن پستان، راهکار طب سنتی

'); d.write('

سوال:

سلام وخسته نباشید. من ۲۲ سالمه و سایز سینه هام خیلی کوچیکه. چیکار کنم بزرگ شه حداقل یک سایز.خسته م کرده از خودم. یکی میگه اناناس بخور یکی میگه برو باشگاه.چیکار کنم چ غذایی باعث زیاد شدن سایز میشه.وزنمم ۴۲ کیلو هستش با قد ۱۶۰٫کمکم کنین ممنون میشم.اگه ب خاطر وزنمم هست که چیکار کنم وزنم زیاد شه. مرسی.

جواب:

گاهی در بعضی افراد آخرین مرحله رشد سینه در حاملگی و شیردهی بدست می آید. ماساژ هایی هستند که می توان سینه ها را با آن بزرگتر کرد. البته بعضی روغنهای تسمین دهنده نیز در طب سنتی وجود دارد که برای ماساژ می توان از آنها نیز استفاده کرد و کمک گرفت. مانند روغن خراطین، ماسک قدومه، …. ورزش عضلات سینه نیز در زیاد شدن حجم سینه گفته می شود موثر است. شنا قورباغه، انجام ورزشهای کششی عضلات سینه، استفاده از آب سرد، عدم فشار به سینه ها، نخوابیدن روی شکم و همچنین عدم استفاده از سوتین های اسفنجی و تنگ کمک کننده است.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : روش بزرگ کردن پستان، راهکار طب سنتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..