تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین یادواره شهید آبروی محله دربندرترکمن برگزارشد/تصویر

دومین یادواره شهید آبروی محله در راستای زنده نگهداشتن یادوخاطره شهدای محلات درمحله حاجی محمدکربندرترکمن برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، دومین یادواره شهید ابروی محله به همت حوزه مقاومت بسیج قدس پایگاه خاتم الانبیاء در محله شهید حاجی محمد کر با حضور جمعی از مسولین شهرستانی وخانواده های شهدا برگزارشد.

دراین مراسم معنوی امام جمعه موقت اهل سنت  بندرترکمن با اشاره به تکریم مقام شامخ شهدا اظهارداشت: عزت و استقلال کشور به پاس جانفشانی های شهداست.

عبدالرحمن آخوند کر با اشاره اینکه شهدا و خانواده های آن ها به ما آبرو و عزت بخشیدند افزود:جوانان انقلاب با پیشکش جان خود آسایش کنونی را به جامعه هدیه دادند لذا ادامه دادن راه شهدا کوچکترین وظیفه ماست تا فردا شرمنده خون آنان نباشیم.

وی باخطاب قراردادن نوجوانان وجوانان ،الگوقراردادن شهدا وتاثیرپذیری از افکار و اندیشه‌های آنان رابرای اصلاح فرد و جامعه حیاتی دانست وبرادامه راه شهدا تاکید نمود.

امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن یادآورشد: شهدای والامقام فرمان امام راحل را با جان و دل می‌شنیدند و با عمل جانفشانی می کردند.

فرمانده سپاه بندرترکمن  نیز در این مراسم هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله راقدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی شهدا به نوجوانان و جوانان دانست.

سرهنگ زرگری افزود: این طرح در قالب محله به محله وپاسداشت شهدای محلات و انتقال پیام شهیدان تاثیر بالایی دارد و نسل امروز و آینده که در محلات شهدا ساکن هستند، با فرهنگ ایثار و شهادت هر چه بیشتر آشنا خواهند شد.

شایان ذکر است نخسیتن یادواره شهید آبروی محله آذرماه سالجاری در محله شهیدنورالدین لقمانی با حضور مسولین شهرستانی برگزارشد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین یادواره شهید آبروی محله دربندرترکمن برگزارشد/تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..