تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم شب وداع با دو شهید گمنام در رشت برگزار می شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری مراسم شب وداع با چهار لاله سرخ شهادت در استان خبر داد و افزود:مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام رشت در مهدیه رشت امشب برگزار خواهد شد.

رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به اینکه همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر چهار شهید گمنام در دو بخش استان تشییع و تدفین خواهد شد اظهار کرد:پیکر دو شهید گمنام در مسکن مهر رشت و دو شهید دیگر در بخش تولم شهر صومعه سرا تشییع و تدفین می شوند.

وی از برگزاری مراسم شب وداع با چهار لاله سرخ شهادت در استان خبر داد و افزود:مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام رشت در شب پنجشنبه مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(س) در مهدیه رشت برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه مراسم شب وداع با دو شهید گمنام در تولم شهر در شب چهارشنبه در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت:شهدای تولم شهر صومعه سرا در پارک ساحلی این شهر و شهدای گمنام در میدان غدیر مسکن مهر رشت تدفین می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم شب وداع با دو شهید گمنام در رشت برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..