تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن مسؤول نظامی النصره در القابون دمشق

ارتش سوریه به همراه نیروهای مقاومت یکی از سرکرده‌های جبهه النصره را در منطقه القابون از پای درآوردند و همچنان با عناصر این گروه تروریستی در این منطقه درگیر هستند.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه و نیروهای حامی آن امروز چهارشنبه با عناصر معارض از سمت منطقه «القابون» دمشق درگیر شدند و قصد پیشروی در عمق غوطه شرقی را داشتند.

گروه اطلاع رسانی «الاعلام الحربی» گزارش داد که «ابو علی طه» مسئول نظامی گروه تروریستی جبهه النصره در القابون به ضرب گلوله نیروهای سوری از پای درآمد.

منابع خبری نیز خبر دادند که ارتش سوریه موفق شده است در مزارع میان القابون و برزه واقع در شرق دمشق انبار مهمات النصره را منهدم کند.

به گفته این منابع، ارتش سوریه با توپخانه خود مقرها و راههای امدادرسانی تروریستها را در القابون و مناطق اطراف آن هدف قرار داد که در جریان این حملات، چندین تروریست کشته و زخمی شدند.

وبگاه خبری «المدن» نیز گزارش داد که درگیری میان ارتش سوریه و تروریستها از سمت باغات برزه ادامه دارد.

به گزارش این وبگاه، ارتش سوریه تجهیزات نظامی وارد این منطقه کرده است و شمار زیادی از نیروهای دفاع ملی بخش شهرک «الهامه» به جمع ارتش سوریه پیوستند.

بنا بر این گزارش، افزون بر این افراد، شماری از عناصر معارض که چند وقت پیش به وضعیت آنان رسیدگی شده است، به نیروهای ارتش سوریه اضافه شدند.

المدن همچنین مدعی شد نیروهای دفاع ملی حاضر در «قدسیا» که به ارتش سوریه پیوستند، صبح امروز به جبهه القابون اعزام شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن مسؤول نظامی النصره در القابون دمشق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..