تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: میزان عیدی بازنشستگان ۷۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که ۱۷ تا ۲۵ اسفند پرداخت خواهد شد.

به گزارش مشرق، سید تقی نوربخش در جمع خبرنگاران درباره پرداخت عیدی بازنشستگان اظهارداشت: سازمان تأمین اجتماعی 42 میلیون نفر که نیمی از جمعیت کشور می‌شود را تحت پوشش دارد و به آنها خدمات درمانی و بیمه‌ای ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: این سازمان تاکنون منابع خود را تأمین کرده است و باری برای دولت نبوده بلکه یار دولت بوده است.

نوربخش خاطرنشان کرد: با احتساب خانواده‌های مستمری بگیران 5 میلیون و 200 هزار نفر را تحت پوشش دارد که معیشت آنها از طریق این سازمان تأمین می‌شود.

وی درباره پرداخت عیدی بازنشستگان نیز اظهارداشت: براساس برآوردهای صورت گرفته، عیدی بازنشستگان از 17 تا 25 اسفند پرداخت می‌شود.

نوربخش گفت: برای پرداخت عیدی بازنشستگان 1750 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است تا عیدی 3 میلیون مستمری بگیر بازنشسته پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: میزان عیدی بازنشستگان 770 هزار و 500 تومان است که در مهلت اعلام شده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: جدول پرداخت عیدی بازنشستگان نیز از روز شنبه بر روی سایت تأمین اجتماعی به آدرس www.Tamin.ir بارگذاری می‌شود.

وی درباره بودجه سازمان تأمین اجتماعی گفت: بودجه سال 96 سازمان تأمین اجتماعی 88 هزار میلیارد و 441 میلیون تومان در هیأت مدیره تأمین اجتماعی مصوب شده است که 52 هزار و 396 میلیارد تومان آن مربوط به پرداخت مستمری‌ها بوده است.

وی درباره حذف دفترچه‌های درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی اظهارداشت: در 25 اسفند جشن حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی برگزار می‌شود و در تمامی مراکز ملکی تأمین اجتماعی دیگر از دفترچه استفاده نخواهد شد و از نسخ الکترونیک استفاده خواهد شد.

وی گفت: 330 میلیون درمان سرپایی انجام شده است که 130 میلیون درمان سرپایی در داخل مراکز درمانی تأمین اجتماعی صورت می‌گیرد.

وی درباره پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی نیز اظهارداشت: با تمهیدات صورت گرفته تا پایان سال مبالغ مؤسسات طرف قرارداد پرداخت می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..