تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی حرفه ای در بهشهر پلنگ بیچاره را زنده زنده شکار کرد و ...

به گزارش رکنا، سرهنگ شجاعی رئیس پلیس بهشهر در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی برفعالیت یک شکارچی حرفه ای در سطح حوزه استحفاظی و اقدام وی به شکار پلنگ به صورت زنده در جنگل های حوزه استحفاظی مراتب دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، شکارچی مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهم که بلافاصله پس از دستگیری منکر هرگونه ارتکاب به جرمی بود، در بازجویی های فنی به شکار یک قلاده پلنگ اعتراف کرد.
شجاعی با بیان این که در بازرسی های به عمل آمده از محل اختفای این شکارچی غیر مجاز در جنگل های این شهرستان یک قلاده پلنگ زنده که توسط این شکارچی شکار شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی حرفه ای در بهشهر پلنگ بیچاره را زنده زنده شکار کرد و ...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..