تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک فلسطینی دیگر به خیل شهدای انتفاضه قدس پیوست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، یک جوان فلسطینی امروز بعد انجام یک عملیات استشهادی در شهرک الظاهریه در جنوب شهر اشغالی الخلیل، هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی مستقیما به سمت این جوان فلسطینی که با سلاح سرد یک شهرک‌نشین را به‌شدت زخمی کرد، تیراندازی کردند.

شبکه هفتم رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که فرماندهی ارتش اسرائیل به شهرک‌نشینان توصیه کرده که در داخل منازلشان در منطقه تپه‌های الخلیل باقی بمانند.

با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه به 283 تن می‌رسد.

از آغاز سال جاری تاکنون 12 فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیده‌اند که سه تن از آنان از ساکنان نوار غزه هستند.

شهر الخلیل با 79 شهید در مرتبه نخست، شهر قدس با 62 شهید در مرتبه دوم، شهر رام الله با 26 شهید در مرتبه سوم، جنین با 22 شهید در مرتبه چهارم، نابلس با 20 شهید در مرتبه پنجم، بیت لحم با 17 شهید در مرتبه ششم، طولکرم با 6 شهید در مرتبه هفتم، سلفیت با 4 شهید در مرتبه هشتم، قلقلیا با 4 شهید در مرتبه نهم و سرزمین های اشغالی 48 با 3 شهید در مرتبه دهم قرار داد.

انتفاضه قدس در یکم ماه اکتبر سال 2015 میلادی در اعتراض به تشدید تعرضات نظامیان و شهرک نشینان اسرائیلی به مقدسات اسلامی فلسطین و در راس آنها مسجد مبارک الاقصی شکل گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک فلسطینی دیگر به خیل شهدای انتفاضه قدس پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..